Animace jednotlivých součástí na základě pohybových landmarků

Navržený typ práce: Bakalářská práce     Celkový stav inzerátu: Obsazené


V principu jde o to, abych rozpohyboval kostru na základě trackerů umístěných na nějakého herce. Cílem je navrhnout a naimplementovat metodu, která dokáže provést automatickou rigidní (rotace, translace) jednotlivých součástí se zachováním vzájemné polohy součástí (tj. není možné, aby se rameno utrhlo od kloubu). Pohybová data jsou určena pozicí "landmarků" v okolí součástí.




Pro akad. rok: 2017/2018

Vložil: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.

Email: besoft@kiv.zcu.cz

Vloženo: 18.3.2015 v 01:20:07

Zdroj: externí systém

Katedry

Zkratka katedryNázev katedryStavSchválilVedoucí práce
FAV/KIVKatedra informatiky a výpočetní technikySchválenoDoc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
besoft@kiv.zcu.cz
Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
besoft@kiv.zcu.cz