Nápověda pro zaměstnance

1. Registrace katedry

Registrace probíhá na základě emailové žádosti o zařazení katedry do portálu spolupráce.zcu.cz (kontakt). Potřebujeme zaslat pouze 3 věci:

  1. Identifikaci katedry - nejlépe zkratku fakulty a zkratku katedry - příklad: FAV/KIV
  2. Email, na který můžeme posílat automatické informační emaily. Frekvence zasílání bude většinou 1x týdně. Tyto emaily budou zasílány v případě, kdy nějaká firma bude chtít s Vaší katedrou navázat kontakt. Příklad: madostal@kiv.zcu.cz
  3. Kategorie (štítky) - každá katedra si zvolí řádově 5 klíčových slov, které budou firmy používat k nalezení Vaší katedry. Tato klíčová slova můžete vidět na stránce "Vložit inzerát". Tyto pojmy by měly být dobře srozumitelné i laikovi a nemusí zahrnovat všechny činnosti, které katedra provádí. Tyto kategorie lze kdykoliv změnit nebo doplnit. Příklad: informační systémy, počítačové sítě

 

 

 2. Provozní informace

 

 

 3. Proč bych měl tento portál používat?

  • Navážete nové kontakty s okolním prostředím - firmy, státní organizace:
    • Spolupráci s firmou si nezávazně vyzkoušíte např. v rámci vedení kvalifikační práce. 
    • Tuto spolupráci pak můžete využít k navázání obchodních vztahů.

 

  • Zjednodušení administrativní práce:
    • Vaše kvalifikační práce nemusíte psát ve Wordu a vkládat na katedrální webové stránky nebo nástěnku.
    • Každý zaměstnanec může vkládat "inzeráty" (témata SP, BP, DP) pro svojí katedru.
    • Připravujeme rezervační systém pro Vaše studenty. Studenti si tak mohou vybrat např. z nabídky Vašich semestrální práci a Vy se nemusíte starat o evidenci těchto studentů a eliminaci opakovaných žádostí o stejné téma.

       
  • Každý zaměstnanec může nabízet inzeráty ostatním katedrám:
    • Můžete tak využít cizí studenty pro realizaci pomocných prací např. pro probíhající granty.
    • Tato funkce prohlubuje spolupráci v rámci ZČU.

 

 

4. Přihlášení pro zaměstnance

Přihlášení probíhá přes WebAuth (také znám jako systém jednotného přihlašování Single Sign-On) s využitím Vašeho orion loginu a hesla. Tlačítko pro přihlášení najdete na všech stránkách vlevo dole a následně využijete tlačítko "Přihlášení pro zaměstnance ZČU".

4.1 Problémy s přihlašováním přes WebAuth

  • V případě zapomenutí uživatelského jména nebo hesla kontaktujte CIV. Pokud se tedy dostanete na stránku "WebAuth", ale nemůžete se přihlásit z důvodu špatného hesla. 
  • V případě jiných problémů nás neváhejte kontaktovat - nejlépe emailem. 
  • Pro bezproblémové přihlašování přes WebAuth je třeba mít novější operační systém než Windows XP. (Důvodem je využití https přes SNI.)
    • Pokud máte WinXP, tak je třeba použít novější verzi prohlížeče Google Chrome nebo Firefox.
    • Kombinace Windows XP + IE8 a jiného staršího prohlížeče neumožní přihlášení do komunikačního portálu.